ЗДРАВЕТО 

Синините по тялото издават скрит диабет

Много хора страдат от появата на синини по краката, ръцете и други части на тялото без видима причина. Някои от тях се тревожат от това явление, други пък въобще не му обръщат внимание. Специалистите твърдят, че основната причина за появата на синини по тялото са тънките стени на съдовете. Но често това е предизвикано от други заболявания.

Приемът на някои лекарства влияе на състава на кръвта и кръвоносните съдове. Ето защо именно те могат да станат причина за появата на синини. Такива препарати са антидепресантите, антихистамините, противовъзпалителните, съдържащите желязо и антиастматичните лекарства. И дори „безобидният” аспирин, който разрежда кръвта, може да предизвика кръвонасядания по тялото.

Ако човек е забелязал появата на синини след приема на лекарство, трябва незабавно да прекрати неговата употреба и да се консултира с лекар. Ако човек започне да открива синини в различни части на тялото и не знае как са се появили те, не бива да отлага посещението на лекар. Само така може да се потвърди, че те не са признак на по-сериозни проблеми с кръвта.

Освен кръвонасядания могат да се появят и други симптоми като болки в краката или отоци, кървене от венците или кръвотечение от носа. Един от първите симптоми на диабета е изненадващата синина, която се появява на кожата без видима причина. Човек следва незабавно да потърси лекарска помощ, ако забележи и други симптоми като рани, които заздравяват не толкова бързо, както по-рано, постоянна умора, намаляване на остротата на зрението.

Споделете или харесайте в социалните мрежи:

ДРУГИ ПУБЛИКАЦИИ

Leave a Comment