Как ни помага приемът на калций?

 

Калцият е минералът, който съставлява 2% от цялото Ви телесно тегло. Около 98% от него се намира в костите ви, към 1% в зъбите, останaлия 1% се движи в кръвта ви. Освен това, калцият помaга да регулира биенето на сърцето ви, контролира кръвното ви налягане,съсирва кръвта ви. Препоръчителен е допълнителен прием на калций при употреба на тиреоидни лекарства, лекарства за висок холестерол, антиацидни препарати, при тютюнопушене, употреба на алкохол, тъй като водят до загуба на калций в организма.

Приемът на калций снижава риска от образуване на бъбречни камъни. Намалява риска от получаване на инфаркт, инсулт и предотвратява остеопороза. Калцият помага при отслабване, като намалява покачването на килограми при хора на средна възраст. Намалява симптомите на ПМС – потиснатостта, смяната в настроението, гладът за определени храни, задържането на вода и болките значително намаляват. Калцият не е само добавка за жени и при двата пола се получава загуба на костно вещество в средна възраст, пише Здравето.бг.

При жените заради производството на по-малко естроген, а при мъжете започва да се изработва по-малко тестостерон. Истината е, че единственият начин на повечето от нас да си набавят достатъчно калций всеки ден е чрез прием на хранителни добавки. Дневният прием на калций за зрял човек е от 1000 мг. до 1200 мг. Избирайте добавки с калций в комбинация с витамин Д. Тази комбинация е от изключително значение за комплексния процес на добавката върху организма.

Отличен избор на хранителна добавка с калций е натурален калций от сладководна перлена мида. Хранителната добавка „Калций+” съдържа натурален калций, витамин Д, цинк и магнезий. Винаги консултирайте приема и дозата на хранителни добавки с лекаря си.

Вашият коментар