Руснаците най-често четат в Интернет обявите за продажба на втора ръка автомобили BMW, Mercedes и Ford, но най-често звънят на офертите за Lada и Hyundai, сочи проучване на пазара на „Юла Авто“, цитирано от „Прайм”.
От проучените за първото полугодие над 400 хил. обяви в мрежата за продажба на леки коли в ниския сегмент до 500 000 рубли (около 7940 долара), 52% от позвъняванията се падат на Lada – Samara, Classic, 110, Priora, Kalina и други местни марки. В най-ниския сегмент, най-често руснаците отиват да оглеждат Ford Focus, на второ място след него е Daewoo Nexia, сочи изследването на пазара.
В средния клас автомобили от 500 хил. до 1,6 млн. рубли (7940 – 25 400 долара) с най-доля дял от 7% от позвъняванията на обявите е Hyundai Solaris, следван от Kia Rio и Toyota Camry. В сегмента обаче с най-много огледи е BMW 5 серия с дял от 4,3%.
При скъпите леки коли на цена над 1,6 млн. рубли най-много позвънявания на обявите има за Mercedes E-Classe, Mercedes C-Classe и Toyota Land Cruiser. Лидерът тук е и с най-много огледи и има дял от 16,3%.